Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Αγγλικά με..ελληνικό σκεπτικό!


  1.  Are you working me? = Με δουλεύεις;
  2. At the end they shave the groom. = Στο τέλος ξυρίζουν το γαμπρό.
  3. He makes me waters. = Μου κάνει νερά.
  4. Better your eye goes out than the name. = Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα.
  5. Carpet I will become to step me. = Θα γίνω χαλί να με πατήσεις.
  6. Have the weather turnings. = Έχει ο καιρός γυρίσματα
  7. He ate his breads. = Τα έφαγε τα ψωμιά του.
  8. He sat on my neck. = Μου κάθισε στο λαιμό.
  9. How from here morning- morning? = Πώς από 'δω πρωί- πρωί;
  10. I am dogbored. = Σκυλοβαριέμαι.
  11. I don't chew. = Δεν μασάω.
  12. I don't have face to come out in society. = Δεν έχω μούτρα να βγω στην κοινωνία.
  13. I don't know my blindness. = Δεν ξέρω την τύφλα μου.
  14. I don't know what is being done to me. = Δεν ξέρω τι μου γίνεται.
  15. I see it pale. = Χλωμό το βλέπω.
  16. I stayed bone. = Έμεινα κόκαλο.
  17. I  took them in the cranium. = Τα πήρα στο κρανίο.
  18. I 'll take the mountains. = Θα πάρω τα βουνά.
  19. I 'm sitting on flaming coals. = Κάθομαι σε αναμμένα κάρβουνα.
  20. It happened the come to see. = Έγινα το έλα να δεις.
  21. It rains chair legs. = Βρέχεο καρεκλοπόδαρα.
  22. It spoils me. = Με χαλάει.
  23. Slow the cabbages.= Σιγά τα λάχανα.
  24. The madness doesn't go to the mountains. = Η τρέλα δεν πάει στα βουνά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου