Δευτέρα, 7 Νοεμβρίου 2011

Δέρμα που αστράφτει με 4 βήματα!

Δέρμα που αστράφτει σε 4 βήματα
Το υγιεινό, λαμπερό δέρμα δεν θέλει κόπο ούτε μεγάλη προσπάθεια. Μόνο τέσσερις απλές συμβουλές που πρέπει να γίνουν καθημερινές συνήθειες.
Ένα φωτεινό, καθαρό δέρμα που αποπνέει υγεία και λάμψη είναι κάτι που θέλει κάθε γυναίκα. Ωστόσο, οι κρέμες και τα botox δεν είναι η μόνη λύση για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος. Το δέρμα μπορεί να κερδίσει πολλά οφέλη από συγκεκριμένες τροφές που θα του δώσουν τα στοιχεία που χρειάζεται για να λάμψει.

Έτσι, για να αποκτήσετε φωτεινό δέρμα πρέπει να ακολουθήσετε μια υγιεινή δίαιτα που θα περιέχει βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία, τα οποία θα βοηθήσουν στη προστασία του δέρματός σας και θα μειώσουν την όποια ζημιά προκαλεί η έκθεσή του στον ήλιο.

Οι ακόλουθες συνήθειες πρέπει να μπουν στην καθημερινότητά σας και να μείνουν εκεί, ούτως ώστε το δέρμα σας να παραμείνει σφριγηλό και λείο για περισσότερο διάστημα.

1. Πίνετε νερό: Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη νερού είναι 8 ποτήρια την ημέρα, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να τα μετράτε ένα-ένα. Το νερό βρίσκεται και μέσα σε τροφές, οπότε το καταναλώνετε ούτως ή άλλως χωρίς να το καταλαβαίνετε. Αν το σκέτο νερό σας ενοχλεί, μπορείτε να προσθέσετε χυμό λεμονιού για να γίνει πιο γευστικό. Όσο πιο ενυδατωμένο κρατάτε τον οργανισμό σας με νερό (και όχι με αναψυκτικά και άλλα υποκατάστατα), τόσο πιο ενυδατωμένο θα είναι και το δέρμα σας.

2. Καταναλώνετε βιταμίνη C: Η βιταμίνη C βοηθά στην μείωση της πρόωρης γήρανσης και είναι από τα πιο σημαντικά συστατικά που κάνουν το δέρμα μας να λάμπει. Βοηθά επίσης στον σχηματισμό κολλαγόνου, το οποίο κάνει το δέρμα να δείχνει πιο νέο και ελαττώνει τις ρυτίδες.

3. Καταναλώνετε Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα: Τα Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα εμποδίζουν την ξηρότητα στο δέρμα. Η αύξηση των οξέων αυτών μειώνει την εμφάνιση των φραγμένων πόρων και των μαύρων στιγμάτων στο δέρμα, καθώς και την παραγωγή φλεγμονωδών παραγόντων που μπορούν να προκαλέσουν ζημιά, ενώ βελτιώνει την ελαστικότητά του. Μπορείτε να τα βρείτε στον σολομό, στον τόνο και στο αβοκάντο. Το σώμα δεν μπορεί να παράγει Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα από μόνο του, γι' αυτό και είναι πολύ σημαντικό να τα προσθέσετε στο καθημερινό μενού σας.

4. Κοιμηθείτε αρκετά: Εκτός από την υγιεινή δίαιτα, φροντίστε να κοιμάστε επαρκώς και να κάνετε ποιοτικό ύπνο. Μια επαρκή ποσότητα ύπνου καθημερινά, μπορεί να σας προσφέρει ένα λαμπερό δέρμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου