Δευτέρα, 28 Μαΐου 2012

Διάφορα καθημερινά tips...


1)Καταπολεμήστε τον πονοκέφαλο με ένα... μολύβι

Αν νιώθετε στρεσαρισμένοι ή σε πίεση, σφίγγετε ασυναίσθητα το σαγόνι και τα δόντια σας. Η σύσφιξη αυτών των μυών προκαλεί έντονο πονοκέφαλο. Η λύση; Ένα μολύβι. Πάρτε ένα μολύβι και τοποθετήστε το σε κάθετη θέση ανάμεσα στα δόντια σας, χωρίς να το δαγκώσετε. Έτσι η ένταση θα φύγει αυτόματα από το σαγόνι και ο πονοκέφαλος θα περάσει. Τα μολυβάκια του ΙΚΕΑ βρήκαν ξαφνικά νέους τρόπους χρήσεις, σωστά;

2)Στοπ στον πονόδοντο

Για να καταπολεμήσετε τον έντονο πονόδοντο, φροντίστε να κάνετε κάθε μέρα μετά το καθιερωμένο βούρτσισμα των δοντιών, μερικές γαργάρες με χλιαρό νερό, στο οποίο θα έχετε προσθέσει μια πρέζα αλάτι. Θα βοηθήσουν σημαντικά στην ελαχιστοποίηση του πόνου.


3)Τα αναψυκτικά, το στόμα και τα οξέα

Μετά από κάθε κατανάλωση αναψυκτικού, οποιουδήποτε είδους, φροντίστε να ξεπλύνετε καλά το στόμα σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να καθαρίσετε τον σμάλτο και να διώξετε τα οξέα που διαβρώνουν τα δόντια –και τα οποία περιέχονται σε μεγάλες ποσότητες στα αναψυκτικά.



4)Μαύρα σκοτάδια

Για έναν χορταστικό νυχτερινό ύπνο, οι ειδικοί συνιστούν να έχετε όσο το δυνατόν λιγότερες πηγές φωτός ανοιχτές –ιδανικά να κοιμάστε στο απόλυτο σκοτάδι. Αν αφήνετε ανοιχτή την τηλεόραση ή το πορτατίφ στο κομοδίνο, το φως μειώνει την παραγωγή μελατονίνης, η οποία στη συνέχεια επηρεάζει αρνητικά
τον κύκλο του ύπνου σας.


5)Νερό με καλαμάκι

Αν πίνετε το νερό με καλαμάκι, θα καταναλώνετε πολύ μεγαλύτερες γουλιές και θα πίνετε μεγαλύτερες ποσότητες νερού καθημερινά, χωρίς καν να το καταλαβαίνετε. Ένα απλό κόλπο για να πίνουν τις απαραίτητες δόσεις νερού ακόμα και όσοι δεν το αντέχουν. Επίσης μπορείτε να προσθέσετε και μερικές σταγόνες χυμό λεμονιού, για να πάρει μια πιο ευχάριστη γεύση.


6)Το εγκεφαλικό θέλει την καφεΐνη του

Οι επιστήμονες διαπίστωσαν πως ένα φλιτζάνι καφέ την ημέρα μειώνει έως και 25% τον κίνδυνο για εγκεφαλικό στις γυναίκες, καθώς απ' ότι φαίνεται δρα προστατευτικά μέσω διάφορων μηχανισμών.


7)Βγάλτε τα παπούτσια έξω

Καλό θα είναι να κρατάτε τα παπούτσια σας στην είσοδο του σπιτιού και να μην τα βάζετε μέσα, καθώς είναι φορείς χιλιάδων μικροβίων και παρασίτων. Αν στο σπίτι ζουν και μικρά παιδιά, τα οποία έχουν πιο ευαίσθητους οργανισμούς από τους ενήλικες, πρέπει να προσέχετε ακόμα περισσότερο.



8)Η σοκολάτα βάζει κάτω την κόπωση

Μια νέα επιστημονική μελέτη στην Αγγλία απέδειξε πως η μαύρη σοκολάτα έχει την ιδιότητα να ανακουφίζει από τα συμπτώματα της χρόνιας κόπωσης. Για την ακρίβεια, 45γρ. σοκολάτας με υψηλή περιεκτικότητα σε κακάο την ημέρα μπορεί να νικήσει σταδιακά την κόπωση αλλά και να μειώσει αισθητά το άγχος μας.



9)Πόσο πρέπει να κοιμόμαστε;

Ο ύπνος είναι πολύ σημαντικός για την υγεία μας, τόσο τη σωματική όσο και την πνευματική, γι' αυτό και πρέπει να του δίνουμε ιδιαίτερη σημασία. Οι ώρες ύπνου που χρειάζεται ο καθένας μας εξαρτώνται κατά κύριο λόγο από την ηλικία μας. Τα βρέφη πρέπει να κοιμούνται 14-15 ώρες, τα μικρά παιδιά 12-14 ώρες, τα παιδιά σχολικής ηλικίας 10-11 ώρες και οι ενήλικες 7-9 ώρες. Οι πιο ηλικιωμένοι άνθρωποι χρειάζονται τόσο ύπνο όσο και οι νεώτεροι ενήλικες, εξαιτίας όμως του ότι κοιμούνται ελαφρά και συνηθίζουν να ξυπνούν εύκολα, τους δημιουργείται ανάγκη για ύπνο και μέσα στην ημέρα.


10)Κάντε τα νύχια σας άφθαρτα

Πολλές φορές τα νύχια μας φθείρονται και σπάνε, εξαιτίας κακής διατροφής, ασθένειας ή ακόμα και αγχωτικού τρόπου ζωής και έντονου στρες. Για να διατηρήσετε λοιπόν τα νύχια σας υγιή και δυνατά, κάντε μασάζ δύο φορές τη μέρα με μουρουνέλαιο. Το μουρουνέλαιο είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α και συμβάλλει στο δυνάμωμα και την καλή εμφάνιση των νυχιών που είναι εύθραυστα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου